Regulamin

REGULAMIN E-ROZRYS 
WWW.MOBENE.PL

 

  1. Postanowienia ogólne

  2. Definicje

  3. Rodzaj i zakres usług elektronicznych

  4. Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych

  5. Warunki zawierania umów sprzedaży

  6. Sposoby płatności

  7. Koszt, termin i sposoby dostawy

  8. Gwarancja produktu

  9. Tryb postępowania reklamacyjnego

  10. Prawo odstąpienia od umowy

  11. Pliki "Cookies"

  12. Postanowienia końcowe

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI

  1. Postanowienia ogólne

  2. Cel i zakres zbierania danych

  3. Podstawa przetwarzania danych

  4. Prawo kontroli, dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania

  5. Postanowienia końcowe

 

 

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Strona internetowa działający pod adresem http://www.mobene.pl prowadzony jest przez MOBENE Sp. z o. o. sp. k. 34-400 Nowy Targ, ul. Przemysłowa 14; KRS 0000686162; NIP 7352861006; REGON 123220545

  2. Strona internetowa www.mobene.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

  3. Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Stronę Internetową www.mobene.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu, a także tryb postępowania reklamacyjnego.

  4. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Sklepu Internetowego www.mobene.pl, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.

  5. Warunkiem złożenia Zamówienia w Erozrys przez Klienta jest zarejestrowanie Konta oraz zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.

  6. Strona internetowa prowadzi przyjmowanie zamówień za pośrednictwem erozrysu na usługi okleinowania oraz cięcia płyty.

  7. Wszystkie usługi oferowane na stronie internetowej są wolne od wad fizycznych oraz prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

  8. Wszystkie Produkty posiadają niezbędne atesty oraz deklaracje zgodności, a także gwarancję producenta, obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

  9. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów, nazwy firm i ich loga użyte na stronie internetowej Sklepu Internetowego pod adresemhttp://www.mobene.pl/ należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Sklepu Internetowego pod adresem http://www.mobene.pl/ użyte są w celach informacyjnych.

  10. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy: Kodeksu cywilnego; Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. Nr 22, poz. 271 ze zm.); Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

 

  1. DEFINICJE

  1. DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dnia złożenia zamówienia.

  2. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny na stronie internetowej www.mobene.pl umożliwiający utworzenie Konta.

  3. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.mobene.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.

  4. KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  5. KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.

  6. KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych Zamówieniach.

  7. REGULAMIN - niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.

  8. SKLEP INTERNETOWY - Sklep Internetowy Usługodawcy działający pod adresem http://www.mobene.pl

  9. USŁUGODAWCA – MOBENE Sp. z o. o. sp. k. 34-400 Nowy Targ, ul. Przemysłowa 14; KRS 0000686162; NIP 7352861006; REGON 123220545

  10. PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma lub usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

  11. UMOWASPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

  12. USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.

  13. USŁUGAELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

  14. ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

 

  1. RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu Internetowego korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:

  1. zawieranie Umów Sprzedaży za pośrednictwem Formularza Zamówienia,

  2. prowadzenie Konta na stronie internetowej,

  1. Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców na stronie www odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.

  2. Usługodawca ma prawo zamieszczać na stronie internetowej treści reklamowe. Treści reklamowe, o których mowa w zdaniu poprzednim, stanowią integralną część Sklepu Internetowego i prezentowanych w nim materiałów.

 

  1. WARUNKI ŚWIADCZENIIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w rozdziale III ust. 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.

  2. Okres na jaki umowa zostaje zawarta:

  1. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym poprzez wypełnienie Formularza Zamówienia zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.

  2. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta na stronie internetowej zawierana jest na czas nieoznaczony.

  1. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:

  1. Komputer z dostępem do Internetu.

  2. Dostęp do poczty elektronicznej.

  3. Przeglądarka internetowa.

  4. Włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.

  5. Minimalna rozdzielczość dla aplikacji: 800x600, zalecana rozdzielczość 1024x768 lub wyższa.

  1. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.

  2. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.

  3. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

 

  1. WARUNKI ZAWIERANIA UMÓW SPRZEDAŻY

  1. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu Internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.

  2. Warunkiem zrealizowania Zamówienia jest dostępność Produktu w magazynie własnym lub u jednego z dostawców Sklepu Internetowego. W przypadku niedostępności części lub wszystkich Produktów składających się na Zamówienie, Klient jest informowany o tym drogą mailową lub telefonicznie i proszony o decyzję w sprawie dalszej realizacji (anulowanie Zamówienia, zrealizowanie bez brakujących Produktów, dłuższe oczekiwanie na realizację, wybór innego Produktu na miejsce brakującego).

  3. Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki. Cena nie zawiera kosztów dostawy Produktu.

  4. Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu Internetowego jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie Internetowym, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.

  5. W celu złożenia Zamówienia, Klient jest zobowiązany do zarejestrowania Konta w Sklepie Internetowym.

  6. Zamówienia można składać poprzez stronę internetową za pomocą Formularza Zamówienia (Sklep Internetowy www.mobene.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok.

  7. Zawarcie Umowy Sprzedaży.

  1. Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta, Zamówienia.

  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca, niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie, co powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail, która zawiera: 

    • oświadczenie Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia,

    • potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,

  3. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 7 pkt. b zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.

  4. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12:00, w soboty, niedziele oraz święta, będą rozpatrywane następnego Dnia Roboczego.

  5. Sprzedawca udostępnia Klientom podgląd do aktualnego stanu realizacji Zamówienia, za pośrednictwem czterech (4) statusów realizacji Zamówienia:

  1. Status oczekujący – Zamówienie czeka na weryfikacje przez pracownika Sklepu Internetowego, w przypadku Zamówień płatnych za pośrednictwem przelewu tradycyjnego na rachunek bankowy Sprzedawcy oznacza również oczekiwanie na wpłatę.

  2. Status w realizacji – Zamówienie zostało przyjęte do realizacji (w przypadku Zamówień płatnych za pośrednictwem przelewu tradycyjnego na rachunek bankowy Sprzedawcy oznacza zaksięgowanie wpłaty na koncie bankowym Sprzedawcy) – Produkt oczekuje na wysyłkę.

  3. Status zrealizowane - Zamówienie zostało zrealizowane – Produkt został wysłany

  4. Status anulowane - Zamówienie złożone przez Klienta zostało anulowane.

  1. Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu. Jeżeli Klient chce otrzymać fakturę VAT w Formularzu Zamówienia należy zaznaczyć pole „Faktura VAT” i wypełnić wszystkie wymagane dane.

 

  1. SPOSOBY PŁATNOŚCI

  1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:

  1. Płatność przy odbiorze zamówienia przy ul. Przemysłowej 14

  2. Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy.

  3. Przy odbiorze zamówienia u Klienta 
    Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.

  1. W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy, Produkt zgłaszany na produkcję jest po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy.

  2. W przypadku płatności przy odbiorze przesyłka wysyłana jest po weryfikacji poprawności danych adresowych.

 

  1. KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY

  1. Koszty dostawy Produktu są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu.

  2. Zakupione w Sklepie Internetowym Produkty są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej DHL.

  3. Klient może osobiście odebrać Produkt pod adresem: ul.  Przemysłowa

  4. Na termin dostawy Produktu, składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:

  1. Czas wykonywania usługi realizowany jest do 3 dni roboczych – w przypadku materiałów dostępnych od ręki, w przypadku płyt / oklein pod zamówienie realizowany jest do 5 dni roboczych.

  2. Dostawa Produktu przez przewoźnika następuje w ciągu deklarowanego przez przewoźnika do 5 Dni Roboczych.

 

  1. GWARANCJA PRODUKTU

  1. Usługi oferowane na stronie internetowej posiadają gwarancję producenta, obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

  2. Okres gwarancji producenta, na Produkty oferowane przez Mobene Sp. Z o. o. Sp. k. wynosi 24 miesiące i jest liczony jest od dnia dostarczenia Produktu do Klienta.

 

  1. TRYB POSTĘPOWNIA REKLAMACYJNEGO

  1. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży:

  1. Podstawy i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży, są określone w szczególności ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

  2. Zawiadomienia o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres uslugi@marecki.com.pl.

  3. Gdy jest to niezbędne dla oceny niezgodności Produktu z umową, należy go dostarczyć na adres: ul. Przemysłowej 14; 34-400 Nowy Targ.

  4. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób.

  1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi Elektronicznej przez Usługodawcę:

  1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Internetowego Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: nowytarg@marecki.com.pl

  2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

  3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

  4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

 

  1.  PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub załączenie go do paczki ze zwracanym Produktem.

  2. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

  3. Zwracany Produkt, należy dostarczyć na adres: ul. Przemysłowa 14; 34-400 Nowy Targ na koszt Usługobiorcy.

  4. Sprzedawca dokona zwrotu, wartości Produktu na wskazany przez Konsumenta numer konta bankowego lub w inny wskazany przez Konsumenta sposób.

  5. Termin dziesięciodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania Produktu.

  6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone. W szczególności dotyczy to Produktów wykonanych na indywidualne Zamówienie.

 

  1. PLIKI "COOKIES"

  1. Sklep Internetowy Usługodawcy używa plików „cookies”. Brak zmiany po stronie Usługobiorcy (Klienta) ustawień przeglądarki jestrównoznaczny z wyrażeniem zgody na ich użycie.

  2. Instalacja plików „cookies” jest konieczna do prawidłowego świadczenia usług w Sklepie Internetowym. W plikach „cookies" znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Sklepu Internetowego, w szczególności tych wymagających autoryzacji.

  3. Zawartość plików „cookies” nie pozwala na identyfikację Usługobiorcy (Klienta). Za pomocą plików „cookies” nie są przetwarzane lub przechowywane dane osobowe.

 

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu Internetowego zawierane są zgodnie z prawem polskim.

  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie. Zmiany dokonane w Regulaminie Sklepu Internetowego wiążą Usługobiorcę, pod warunkiem iż został on prawidłowo poinformowany o zmianach i mógł się z nimi zapoznać.

  3. Żadne z postanowień Regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Usługobiorcy. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem Usługodawca deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu.

  4. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem Internetowym, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.

  5. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie podane wymiary, okleinowanie, numery płyt, okleiny lub inne błędy wynikające z wypełnienia formularza przez Usługobiorcę.

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI

  1. Postanowienia ogólne

  2. Cel i zakres zbierania danych

  3. Podstawa przetwarzania danych

  4. Prawo kontroli, dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania

  5. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:

  6. Administratorem Państwa danych osobowych MOBENE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, ul. Przemysłowa 14, 34-400 Nowy Targ, KRS: 0000686162, NIP 7352861006, REGON 123220545

  7. Dane osobowe przetwarzane są (a) w celu zawarcia i realizacji umowy (b) w celu prowadzenia ewidencji korespondencji elektronicznej oraz (c) dla celów marketingowych. Podstawą przetwarzania danych jest zawarcie i realizacja umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO) oraz, odnośnie ewidencji korespondencji elektronicznej i działań marketingowych - uzasadniony interes prawny Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO)

  8. Odbiorcą danych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora (w tym: firmy księgowe, informatyczne, prawnicze), partnerzy biznesowi oraz organy publiczne w przypadkach określonych przepisami prawa

  9. Podanie danych osobowych jest konieczne dla zawarcia i realizacji umowy. Odmowa ich podania skutkować będzie brakiem możliwości zawarcia i realizacji umowy

  10. Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania współpracy oraz po jej zakończeniu, przy czym nie dłużej niż 10 lat od dnia zakończenia współpracy

  11. Państwa dane nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy ani do organizacji międzynarodowych

  12. Administrator nie podejmuje decyzji, które opierałyby się na zautomatyzowanym przetwarzaniu Państwa danych, w tym profilowaniu

  13. Przysługuje Państwu prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych a także prawo do wniesienia skargi

  14. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt pod adresem e-mail: mebleika@gmail.com