Regulamin
REGULAMIN E-ROZRYS
WWW.MOBENE.PL
-
Postanowienia ogólne
-
Definicje
-
Rodzaj i zakres usług elektronicznych
-
Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych
-
Warunki zawierania umów sprzedaży
-
Sposoby płatności
-
Koszt, termin i sposoby dostawy
-
Gwarancja produktu
-
Tryb postępowania reklamacyjnego
-
Prawo odstąpienia od umowy
-
Pliki "Cookies"
-
Postanowienia końcowe
POLITYKA PRYWATNOŚCI
-
Postanowienia ogólne
-
Cel i zakres zbierania danych
-
Podstawa przetwarzania danych
-
Prawo kontroli, dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania
-
Postanowienia końcowe
-
POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Strona internetowa działający pod adresem http://www.mobene.pl prowadzony jest przez MOBENE Sp. z o. o. sp. k. 34-400 Nowy Targ, ul. Przemysłowa 14; KRS 0000686162; NIP 7352861006; REGON 123220545
-
Strona internetowa www.mobene.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
-
Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Stronę Internetową www.mobene.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
-
Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Sklepu Internetowego www.mobene.pl, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
-
Warunkiem złożenia Zamówienia w Erozrys przez Klienta jest zarejestrowanie Konta oraz zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.
-
Strona internetowa prowadzi przyjmowanie zamówień za pośrednictwem erozrysu na usługi okleinowania oraz cięcia płyty.
-
Wszystkie usługi oferowane na stronie internetowej są wolne od wad fizycznych oraz prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
-
Wszystkie Produkty posiadają niezbędne atesty oraz deklaracje zgodności, a także gwarancję producenta, obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
-
Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów, nazwy firm i ich loga użyte na stronie internetowej Sklepu Internetowego pod adresemhttp://www.mobene.pl/ należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Sklepu Internetowego pod adresem http://www.mobene.pl/ użyte są w celach informacyjnych.
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy: Kodeksu cywilnego; Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. Nr 22, poz. 271 ze zm.); Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
-
DEFINICJE
-
DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dnia złożenia zamówienia.
-
FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny na stronie internetowej www.mobene.pl umożliwiający utworzenie Konta.
-
FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.mobene.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
-
KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
-
KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych Zamówieniach.
-
REGULAMIN - niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
-
SKLEP INTERNETOWY - Sklep Internetowy Usługodawcy działający pod adresem http://www.mobene.pl
-
USŁUGODAWCA – MOBENE Sp. z o. o. sp. k. 34-400 Nowy Targ, ul. Przemysłowa 14; KRS 0000686162; NIP 7352861006; REGON 123220545
-
PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma lub usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
-
UMOWASPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
-
USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
-
USŁUGAELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
-
ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
-
RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
-
Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu Internetowego korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
-
zawieranie Umów Sprzedaży za pośrednictwem Formularza Zamówienia,
-
prowadzenie Konta na stronie internetowej,
-
Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców na stronie www odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
-
Usługodawca ma prawo zamieszczać na stronie internetowej treści reklamowe. Treści reklamowe, o których mowa w zdaniu poprzednim, stanowią integralną część Sklepu Internetowego i prezentowanych w nim materiałów.
-
WARUNKI ŚWIADCZENIIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
-
Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w rozdziale III ust. 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
-
Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
-
Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym poprzez wypełnienie Formularza Zamówienia zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
-
Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta na stronie internetowej zawierana jest na czas nieoznaczony.
-
Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
-
Komputer z dostępem do Internetu.
-
Dostęp do poczty elektronicznej.
-
Przeglądarka internetowa.
-
Włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
-
Minimalna rozdzielczość dla aplikacji: 800x600, zalecana rozdzielczość 1024x768 lub wyższa.
-
Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
-
Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
-
Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
-
WARUNKI ZAWIERANIA UMÓW SPRZEDAŻY
-
Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu Internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
-
Warunkiem zrealizowania Zamówienia jest dostępność Produktu w magazynie własnym lub u jednego z dostawców Sklepu Internetowego. W przypadku niedostępności części lub wszystkich Produktów składających się na Zamówienie, Klient jest informowany o tym drogą mailową lub telefonicznie i proszony o decyzję w sprawie dalszej realizacji (anulowanie Zamówienia, zrealizowanie bez brakujących Produktów, dłuższe oczekiwanie na realizację, wybór innego Produktu na miejsce brakującego).
-
Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki. Cena nie zawiera kosztów dostawy Produktu.
-
Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu Internetowego jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie Internetowym, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
-
W celu złożenia Zamówienia, Klient jest zobowiązany do zarejestrowania Konta w Sklepie Internetowym.
-
Zamówienia można składać poprzez stronę internetową za pomocą Formularza Zamówienia (Sklep Internetowy www.mobene.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok.
-
Zawarcie Umowy Sprzedaży.
-
Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta, Zamówienia.
-
Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca, niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie, co powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail, która zawiera:
-
oświadczenie Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia,
-
potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
-
-
Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 7 pkt. b zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
-
Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12:00, w soboty, niedziele oraz święta, będą rozpatrywane następnego Dnia Roboczego.
-
Sprzedawca udostępnia Klientom podgląd do aktualnego stanu realizacji Zamówienia, za pośrednictwem czterech (4) statusów realizacji Zamówienia:
-
Status oczekujący – Zamówienie czeka na weryfikacje przez pracownika Sklepu Internetowego, w przypadku Zamówień płatnych za pośrednictwem przelewu tradycyjnego na rachunek bankowy Sprzedawcy oznacza również oczekiwanie na wpłatę.
-
Status w realizacji – Zamówienie zostało przyjęte do realizacji (w przypadku Zamówień płatnych za pośrednictwem przelewu tradycyjnego na rachunek bankowy Sprzedawcy oznacza zaksięgowanie wpłaty na koncie bankowym Sprzedawcy) – Produkt oczekuje na wysyłkę.
-
Status zrealizowane - Zamówienie zostało zrealizowane – Produkt został wysłany
-
Status anulowane - Zamówienie złożone przez Klienta zostało anulowane.
-
Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu. Jeżeli Klient chce otrzymać fakturę VAT w Formularzu Zamówienia należy zaznaczyć pole „Faktura VAT” i wypełnić wszystkie wymagane dane.
-
SPOSOBY PŁATNOŚCI
-
Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
-
Płatność przy odbiorze zamówienia przy ul. Przemysłowej 14
-
Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy.
-
Przy odbiorze zamówienia u Klienta
Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
-
W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy, Produkt zgłaszany na produkcję jest po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy.
-
W przypadku płatności przy odbiorze przesyłka wysyłana jest po weryfikacji poprawności danych adresowych.
-
KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY
-
Koszty dostawy Produktu są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu.
-
Zakupione w Sklepie Internetowym Produkty są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej DHL.
-
Klient może osobiście odebrać Produkt pod adresem: ul. Przemysłowa
-
Na termin dostawy Produktu, składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:
-
Czas wykonywania usługi realizowany jest do 3 dni roboczych – w przypadku materiałów dostępnych od ręki, w przypadku płyt / oklein pod zamówienie realizowany jest do 5 dni roboczych.
-
Dostawa Produktu przez przewoźnika następuje w ciągu deklarowanego przez przewoźnika do 5 Dni Roboczych.
-
GWARANCJA PRODUKTU
-
Usługi oferowane na stronie internetowej posiadają gwarancję producenta, obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
-
Okres gwarancji producenta, na Produkty oferowane przez Mobene Sp. Z o. o. Sp. k. wynosi 24 miesiące i jest liczony jest od dnia dostarczenia Produktu do Klienta.
-
TRYB POSTĘPOWNIA REKLAMACYJNEGO
-
Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży:
-
Podstawy i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży, są określone w szczególności ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
-
Zawiadomienia o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres uslugi@marecki.com.pl.
-
Gdy jest to niezbędne dla oceny niezgodności Produktu z umową, należy go dostarczyć na adres: ul. Przemysłowej 14; 34-400 Nowy Targ.
-
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób.
-
Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi Elektronicznej przez Usługodawcę:
-
Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Internetowego Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: nowytarg@marecki.com.pl
-
W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
-
Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
-
Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
-
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
-
Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub załączenie go do paczki ze zwracanym Produktem.
-
W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
-
Zwracany Produkt, należy dostarczyć na adres: ul. Przemysłowa 14; 34-400 Nowy Targ na koszt Usługobiorcy.
-
Sprzedawca dokona zwrotu, wartości Produktu na wskazany przez Konsumenta numer konta bankowego lub w inny wskazany przez Konsumenta sposób.
-
Termin dziesięciodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania Produktu.
-
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone. W szczególności dotyczy to Produktów wykonanych na indywidualne Zamówienie.
-
PLIKI "COOKIES"
-
Sklep Internetowy Usługodawcy używa plików „cookies”. Brak zmiany po stronie Usługobiorcy (Klienta) ustawień przeglądarki jestrównoznaczny z wyrażeniem zgody na ich użycie.
-
Instalacja plików „cookies” jest konieczna do prawidłowego świadczenia usług w Sklepie Internetowym. W plikach „cookies" znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Sklepu Internetowego, w szczególności tych wymagających autoryzacji.
-
Zawartość plików „cookies” nie pozwala na identyfikację Usługobiorcy (Klienta). Za pomocą plików „cookies” nie są przetwarzane lub przechowywane dane osobowe.
-
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu Internetowego zawierane są zgodnie z prawem polskim.
-
Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie. Zmiany dokonane w Regulaminie Sklepu Internetowego wiążą Usługobiorcę, pod warunkiem iż został on prawidłowo poinformowany o zmianach i mógł się z nimi zapoznać.
-
Żadne z postanowień Regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Usługobiorcy. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem Usługodawca deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu.
-
Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem Internetowym, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
-
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie podane wymiary, okleinowanie, numery płyt, okleiny lub inne błędy wynikające z wypełnienia formularza przez Usługobiorcę.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
-
Postanowienia ogólne
-
Cel i zakres zbierania danych
-
Podstawa przetwarzania danych
-
Prawo kontroli, dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania
-
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
-
Administratorem Państwa danych osobowych MOBENE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, ul. Przemysłowa 14, 34-400 Nowy Targ, KRS: 0000686162, NIP 7352861006, REGON 123220545
-
Dane osobowe przetwarzane są (a) w celu zawarcia i realizacji umowy (b) w celu prowadzenia ewidencji korespondencji elektronicznej oraz (c) dla celów marketingowych. Podstawą przetwarzania danych jest zawarcie i realizacja umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO) oraz, odnośnie ewidencji korespondencji elektronicznej i działań marketingowych - uzasadniony interes prawny Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO)
-
Odbiorcą danych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora (w tym: firmy księgowe, informatyczne, prawnicze), partnerzy biznesowi oraz organy publiczne w przypadkach określonych przepisami prawa
-
Podanie danych osobowych jest konieczne dla zawarcia i realizacji umowy. Odmowa ich podania skutkować będzie brakiem możliwości zawarcia i realizacji umowy
-
Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania współpracy oraz po jej zakończeniu, przy czym nie dłużej niż 10 lat od dnia zakończenia współpracy
-
Państwa dane nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy ani do organizacji międzynarodowych
-
Administrator nie podejmuje decyzji, które opierałyby się na zautomatyzowanym przetwarzaniu Państwa danych, w tym profilowaniu
-
Przysługuje Państwu prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych a także prawo do wniesienia skargi
-
do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt pod adresem e-mail: mebleika@gmail.com